sobota, 18 października 2014

36. Co by dobrze zacząć weekend



Weekend. Spanie do południa. Nicnierobienie. Leniwe bieganie po domu w piżamie. Oglądanie filmów.. Ech zdecydowanie marzy mi się taki weekend. A tymczasem mam tyle nauki, że nie wiem w co ręce wsadzić. Dlatego, aby wiedza wchodziła szybko, potrzeba porządnego śniadania. U mnie dzisiaj ryż na jogurcie :)


ryż na jogurcie podany z bananem, jogurtem pitnym, winogronami, dżemem dyniowo-bananowym. 


Biologia sprawdzian, chemia sprawdzian, WOS powtórzenie, historia pyta, matematyka kartkówka, geografia mapa polityczna świata ze stolicami <//3
W tle widać efekt wczorajszego grzybobrania mojego taty. Jak widać, całkiem się udało. Mój dzień też bardzo udany. Wycieczka super. Zadziwia mnie to, jak nasza klasa jest bardzo zgrana i każdy się dobrze ze sobą dogaduje. Cieszę się, bo nigdy nie miałam takiej klasy. To dla mnie nowość, a cieszy bardzo. Wieczorem z J. <3 Stęskniłam się. Jeszcze do niedawna widywaliśmy się codziennie, co drugi dzień. Teraz jak widzimy się raz na tydzień lub dwa to jest cud. W każdym bądź razie, wieczór najlepszy w całym tygodniu! 
Dzisiaj domówka u kolegi. Muszę nauczyć się chociaż części rzeczy, żeby mieć w miarę luźną niedzielę. Trzymajcie kciuki, aby mi się udało. :)


Macie też mojego wczorajszego, zmutowanego pomidora hahaha :D



Miłego dnia :)




13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę ;)
      Ten pomidor ma bardzo specyficzny kształt xd

      Usuń
  2. hahahha <3 pomidor BOSKI <3 Miłej soboty !

    OdpowiedzUsuń
  3. Leniwe bieganie po domu w piżamie uwielbiam!
    Udanej zabawy!
    Dumny Pan Pomidor, haha. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak bardzo brakuje mi takiego sobotniego spania do południa <3

    Pomidor pierwsza klasa :D :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym uczeniem to byłoby dobrze gdyby chciało się, tak jak się nie chce :>
    Ten pomidor wygląda jakby miał nos :D
    Udanego weekendu ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja myślę, że warto jednak znaleźć trochę czasu na odpoczynek. pamiętaj, że nie samą nauką człowiek żyje :*

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha przynajmniej masz pewność że to pomidor bez GMO :D
    miłej soboty :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też mam tyle nauki, że nie wiem za co się zabrać :<
    ale dasz radę :* miłęgo wieczoru kochana, baw się dobrze :*

    OdpowiedzUsuń