piątek, 24 października 2014

42. Czy to już dzisiaj..



.. się wyśpię? Bardzo możliwe. Kocham piątki! Zdecydowanie jak dla mnie najlepszy dzień tygodnia. Wtedy zazwyczaj jestem już tak zmęczona, że nie mam siły dosłownie na nic.. też tak macie?


jogurt naturalny, serek waniliowy, jogurt owocowy, banan, grejpfrut, kaki



Jakoś tak prosto. Jakoś tak lekko. Coby dobrze zacząć piątek i weekend spędzony na odpoczynku (oby!). Wczorajszy sprawdzian z chemii nie poszedł mi chyba za dobrze. Obawiam się wyników.. Ale co ma być to będzie. Wczoraj też lekki kryzys. Kilka łez mi upłynęło. Ale myślę, że takie wypłakanie się dobrze wpływa na człowieka. Potem miałam już lepszy humor i jeszcze ta 5 z biologii ze sprawdzianu! mistrzyk :D Jak co piątek zawsze spotykam się z J. Dzisiaj on jedzie na biwak, dlatego spotkaliśmy się wczoraj :). Dzisiaj natomiast spotykam się ze swoją przyjaciółką. Nie rozmawialiśmy tak prawdziwie chyba z pół roku.. Brakowało mi tego strasznie. Stęskniłam się bardzo. Babski wieczór będzie idealny na nadrobienie zaległości. 


Moja siostra wyszła tutaj jak jakaś rusałka :D <3




Miłego piątku! :)




10 komentarzy:

  1. jogurt z owocami to moje niezawodne połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Obyś wypoczęła :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. czasem dobrze jest się wypłakać- lżej na duszy! :)
    cudowne rzęsy ma Twoja siostra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja dawno nie jadłam takiego śniadania! Świetne połączenie :)
    Piękne zdjęcie i piękna siostra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie tak - w piątek po szkole dosłownie padam na twarz ...
    życzę w takim razie miłego babskiego wieczoru :D

    OdpowiedzUsuń
  6. najprościej i jak smacznie :) czasami po prostu trzeba pozwolić sobie się wypłakać, żeby później było lepiej i lżej :)

    OdpowiedzUsuń