poniedziałek, 3 listopada 2014

50. Poniedziałek



Przepraszam, że nie dodawałam śniadań przez weekend, ale praktycznie całe dnie po za domem. W domu byłam tylko spać. Ale nadrabiam, nadrabiam.


wafle ryżowe z cynamonowym twarożkiem, mandarynka, banan



No cóż, dzisiaj już powrót do szarej i smutnej rzeczywistości. Dużo się działo przez ten weekend. Dużo myślałam, zastanawiałam się, dochodziłam do różnych wniosków, rezygnowałam z nich. Nie wiem co będzie dalej, nie wiem, czy nadal chcę, żeby było tak jak jest teraz. To boli. Boli, że stoisz w kropce, pomimo tego, że od tej jednej decyzji zależy całe Twoje życie..




Miłego dnia :)






9 komentarzy:

  1. Pięknie i smacznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak szara rzeczywistośc ale nie będzie tak źle, trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Skromnie ale smacznie, choć ja zaraz byłabym głodna :P

    OdpowiedzUsuń
  4. cynamonowy twarożek, mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywistość bywa przybijająca, ale dasz radę ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, głowa do góry! :)
    Jak ja dawno mandarynek nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  7. głowa do góry, pierś do przodu, uśmiech na twarz i ruszaj do przodu, a bedzie dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł na szybkie małe "co nieco", gdy brak czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O cynamonowego twarożku jeszcze nie robiłam, musi być pycha :D

    OdpowiedzUsuń