niedziela, 19 października 2014

37. Rodzinnie



Tak jak zawsze, w niedzielę, śniadanko musi być rodzinne, zjedzone w czwórkę, przy stole. Wtedy to jest najwięcej rozmów, śmiania się. Brakowało mi tego w chorobie, przez którą bardzo się z rodziną oddaliłam. Wracając do tamtych chwil, żałuję tego naruszonego kontaktu. Teraz wszystko odbudowujemy. Będzie dobrze.


kanapki z maminym twarogiem i pomidorem



Wczoraj bardzo, bardzo udana domówka u W. :D dawno się tak nie uśmiałam. Tego było mi trzeba, bo chyba od początku roku szkolnego nie było takich spotkań, w stałym gronie. No co tu dużo mówić.. było super :D Dzisiaj zamiast się wyspać, nastawiłam budzik na 6:30, żeby pouczyć się biologii. Jejku, tyle nauki to ja dawno nie miałam. No ale kto powiedział, że w liceum będzie łatwo? Damy radę, luzik :> Moje nastawienie do życia coraz bardziej mi się podoba. I oby się tego trzymać, a będzie dobrze :)
Do Kościoła na 11:30 na spotkanie do bierzmowania. Jak wyrobię się z nauką, to może znowu spotkam się z J.? Jestem na TAK! :D


Macie jeszcze zdjęcie z Balu. Bo tak jakoś wczoraj oglądałam je 100 razy :>



Miłej niedzieli! :)



9 komentarzy:

  1. Nie uważasz, że to trochę za mało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie zrobiłam tylko tym kanapkom. Zjadłam jeszcze 2 takie :)

      Usuń
  2. ja też żałuję, że przez tak długi czas prawie w ogólnie nie jadałam z rodziną posiłków :<
    u mnie tez dużo nauki dlatego mało co śpię ale damy radę co nie?:)
    a no i spotakj się dziś to mimo wszystko ważniejsze :) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z rodzinką najlepiej :) uwiebliam się z nią śmiac, dyskutowac i wgl. To super czas :)
    I ślicznie wyszłaś na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie czytać, że więzi rodzinne są tak silne, że nawet po najgorszych życiowych doświadczeniach ludzie starają się je odbudować. Trzymam kciuki za Ciebie i całą rodzinkę :)
    I muszę dodać, że super wyglądacie razem na zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rodzina jest najważniejsza ! :) Też uwielbiam te wspólne posiłki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. wysztkie piekne <3 ! Sniadanie super :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. rodzina jest najważniejsza :) a co do kanapek to taka prostota najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jesteś :) A śniadanko rodzinne najlepsze!

    OdpowiedzUsuń