wtorek, 28 października 2014

46. Przed sprawdzianem



Dzisiaj sprawdzian z WOSu.. Ciekawe jak mi pójdzie.. Idę ze średnim nastawieniem, bo umiem też tak średnio. Liczę na Was! <3



cynamonowy twarożek, podany z jogurtem brzoskwiniowym, mandarynką, bananem



Chciałabym, żeby było wolne. Potrzebuję snu. Teraz trzeba czekać do świąt, a to przecież dwa miesiące.. Chcę 13 grudnia, kiedy to stanie się rzecz cudowna! Już nie mogę się doczekać, ale wiem, że będziemy się świetnie bawić :) Ostatnio sporo się dzieje w moim życiu. Zmiany, zmiany, zmiany, bo każdy mówi, że zmiany są dobre. Ja nie wiem sama. Możne przecież spróbować chociaż. Jak nie wyjdzie, no to trudno. Co ma być to będzie. 
Dzisiaj na 9. Jadę wcześniej z mamą, pouczę się u niej w pracy jeszcze na ten WOS. Przecież chcę 5 :D haha :D





Miłego dnia :)




15 komentarzy:

  1. Pysznie! Kciuków trzymać średnio nie będę, tylko bardzo, więc bardzo dobrze Ci pójdzie, o!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to nie pozostaje nic innego jak życzyć powodzenia :)

    Nowy adres bloga: www.przepissnaszczescie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dobrze, że nie mam już WOS'u

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że poszło Ci wspaniale :D
    oj a ja czekam 12 grudnia haha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymamy kciuki! :)
    Idealnie dopasowane smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że sprawdzian ci poszedł dobrze :) A co do wolnego, również czekam na święta i potem ferie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. na pewno poszło Ci doskonale! :)
    też czekam na ten dzień aż w końcu się wyśpię! :<
    byle do Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy jak widzę czekamy na święta :D Trzymałam kciuki i mam nadzieję że dobrze Ci poszło :*

    OdpowiedzUsuń
  9. no po takim sniadaniu sprawdzain nie mial prawa sie nie udac :*

    OdpowiedzUsuń
  10. mandarynka i banan <3 moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że poszło dobrze :)

    OdpowiedzUsuń