poniedziałek, 27 października 2014

45. Na poniedziałek



Na poniedziałek jak dla mnie najlepsza alternatywa dzisiaj to ryż na jogurcie! Uwieeeeelbiaaaam <3 


ryż na jogurcie naturalnym podany z jogurtem truskawkowym, bananem, dżemem dyniowo-bananowym



Pobudza i dodaje energii. Jedz ryż - będziesz wielki :D Po tym przestawionym czasie jakoś nadzwyczaj się wysypiam :O Ale to dobrze. Mam nadzieję, ze będę zawsze taka wyspana jak dzisiaj. Choć pewnie zaraz się przyzwyczaję i będę rannym zombie. No cóż, życie :D
Jakoś tak mam dzisiaj dobry humor :> Pomimo pytania z historii, kartkówki z polskiego, francuskiego i matematyki. Dam radę, no bo przecież umiem. Nie mogę sobie wmawiać, ze nie umiem, bo nic tak to z tego nie wyjdzie. Będzie dobrze i już! Ale Wasze kciuki też na pewno pomogę, dlatego proszę o wsparcie w tym ciężkim przede mną tygodniu :)


A kto to taki piękny? :D hahaha <3 



Miłego dnia! :)





11 komentarzy:

  1. Ja wczoraj miałam ryż do obiadu i kolacji :) Też będę wielka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kciuki trzymam, ale na pewno będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. smacznie i pysznie wygląda *,* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również będę trzymać kciuki! Jestem pewna, że ze wszystkim świetnie sobie poradzisz :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzisiaj ryż na obiad! :D Twoja śniadaniowa wersja jest bardzo przekonywująca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smakowita propozycja! Mam nadzieję, że wszystko poszło dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dżem dyniowo- bananowy! poproszę o słoiczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no ja właśnie też się o dziwo wysypiam :D trzymam mocno kciuki za ten Twój tydzień! :*

    OdpowiedzUsuń