piątek, 22 sierpnia 2014

1. Wprowadzenie

Hej! 


Postanowiłam coś zmienić w swoim życiu. Po długich przemyśleniach doszłam do wniosku, że zacznę od zmiany nawyków żywieniowych. Zaczynam się zdrowo odżywiać, ćwiczyć, przede wszystkim STAĆ SIĘ LEPSZĄ WERSJĄ SIEBIE! Stąd też jest ten blog, poświęcony głównie zdrowemu trybowi życia, nowego życia. Będę się tutaj z Wami dzielić swoim życiem, pisać o tym, co zjadłam, co ćwiczyłam, jak mi mijają dni. Chcę, aby ten stan determinacji został ze mną nie tylko przez kilka dni, ale żeby trwał jak najdłużej się da!
Od września zaczynam naukę w liceum, więc też zaczynam wszystko od początku. Mam nadzieję, że będziecie mnie wspierać i dzięki temu będę mogła kontynuować pisanie tutaj. 

Miłego, zdrowego dnia!


Kasia ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz