niedziela, 5 października 2014

24. Muffiny



Przy niedzieli do śniadania koniecznie nabiał! Dzisiaj padło na klasyk, kanapki z białym serem i czekośliwką, a do tego (po raz pierwszy!) przepyszna muffinka mojej mamy! 


kanapki z serem białym, czekośliwką, muffina


PRZEPYSZNE! I na pewno powrócę do nich jeszcze nie raz :) Wczoraj u optyka, okulary zamówione, będą we wtorek. Potem małe zakupy, koszenie trawy, nauka. O dziwo, wyrobiłam się ze wszystkim. I jeszcze obejrzałam galę KSW :D Jestem z siebie dumna, nie powiem, że nie. Jutro do szkoły... zadziwia mnie to jak szybko lecą te weekendy. Wczoraj wieczorem uświadomiłam sobie, że za tydzień we wtorek mamy wolne. Obym poświęciła ten dzień na wyspanie się, ale pewnie jeszcze wszystko się pozmienia. 18 października może wesele <?> Już sama nie wiem jaką decyzję podjąć.. to wszystko robi się coraz bardziej skomplikowane.. Niedziela, po części nie lubię ze względu na jutrzejszy poniedziałek. Ale dzisiejszy dzień jest u mnie w domu celebrowany jako dzień rodzinny, dlatego przystosowuję się do tego i śniadanie dla rodziców i siostry czeka już na stole! :)


A i talerz babeczek :) Za chwilę go nie będzie... :D 



Miłej niedzieli! :)




11 komentarzy:

  1. Dobra organizacja to podstawa! Super, że ze wszystkim zdążyłaś

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też taki talerz babeczek zniknąłby w mgnieniu oka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie także niedziele są dla rodziny :) a muffinki przeurocze i takie równo urośnięte :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak do Ciebie wpdanę to na pewno już nic nie zostanie :D
    ja też niby wczoraj miałam dużo pracy a wieczorem film jeszcze z siostra zobaczyłam :)
    miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  5. serek biały i czekośliwka..jeszcze nie próbowałam ale brzmi kusząco, więc chyba wiem jak wykończę słoiczek czekośliwki :>
    Te babeczki wyglądają niesamowicie, miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wspaniale wyrośnięte muffinki! (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Ci zazdroszczę rodzinnej niedzieli. U mnie w domu niestety każdy idzie w swoją stronę...
    Mamina muffinka z pewnością nie ma sobie równych! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas są ferie jesienne, cały przyszły tydzień wolny :) Jak miło :)
    A babeczki wyglądają niesamowicie kusząco :)

    OdpowiedzUsuń