sobota, 4 października 2014

23. Dawno nie było



Dawno nie jadłam tak po prostu jogurtu naturalnego z dodatkami. I żałuję, bo ja jestem wielką fanką jogurtu! Mogłabym go jeść cały czas, kremowy, lekko kwaskowaty, bielutki. Dlatego dzisiaj postanowiłam to zmienić.


jogurt naturalny, łyżeczka jogurtu greckiego, łyżka Activi do picia, kiwi, nektarynka, jabłko, czekośliwka, mus jabłkowy


Egzotycznie! Dzisiaj sobota, więc mamy dużo czasu dla siebie. Ja dzisiejszy dzień chcę spędzić na nauce, żeby mieć wolną niedzielę. Mam nadzieję, że wytrwam w tym postanowieniu. Przed południem muszę jechać do miasta do optyka, potem może wyciągnę mamę na zakupy. Czeka mnie też dzisiaj dużo sprzątania. Poradzę sobie :) Wczoraj wieczorem z chłopakiem i rodziną. Uwielbiam takie wieczory kiedy siedzimy, pijemy sobie wszyscy herbatę i dobrze się bawimy przy jakichś żartach mojego taty. Było tak zabawnie, przynajmniej odstresowałam się po całym tygodniu nauki. Tego było mi trzeba. Zapowiada się dzisiaj bardzo ładny dzień. Słońce już razi mnie w oczy, a co będzie potem. To będzie fajny dzień :)


A moja kicia czeka już od rana, aż wejdzie do domu! Wygodnicka :)



Miłej soboty! :)




7 komentarzy:

  1. A ja jogurt naturalny jem prawie codziennie. Owoce zresztą też. :)
    To będzie fajny dzień! :) A kicia przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie powiało egzotyką :) Wzajemnie, miłej soboty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie udanej soboty :)
    Też jestem uzależniona od jogurtów naturalnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tryskasz optymizmem widzę, tak trzymaj :*
    ale kolorow w tej miseczce, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ludzi z takim pozytywnym nastawieniem :) kochana, tak trzymaj!
    a śniadanie - proste, a zarazem mega smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kicia <3
    Robisz bardzo ładne zdjęcia, obserwuję i będę zaglądać! Zapraszam też do mnie :)
    PS. Mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową? To strasznie utrudnia dodawanie komentarzy :(

    OdpowiedzUsuń