środa, 15 października 2014

33. Zaspałam!



Nienawidzę zasypiać! Grrr.. Jak to się stało, że ten budzik nie zadzwonił?! Ja się pytam jak?! Ale co tam, posta na bloga dodam zawsze :D Z braku czasu dzisiaj prostota sama w sobie, w sumie to było pierwsze co mi dzisiaj przyszło do głowy :)


cynamonowo-bananowy twarożek podany z jogurtem greckim, kleksem serka waniliowego i dżemem dyniowo-bananowym 


Odwołali nam fizykę!! <3 Mieliśmy mieć kartkówkę, a tu proszę jaka miła niespodzianka z rana. Wczoraj wieczorem oglądanie meczu jak najbardziej na tak :) Nie powiem z jakiego powodu, ale było świetnie, a i humor mi się poprawił. Dziękuję :) Dostałam też ważny telefon.. ja już nie wiem sama czy to dobrze, a może nie? Nie chcę, żeby to się powtórzyło, ale chcę już żeby Ona była. Tak strasznie tęsknię.. 
Luźny dzień dzisiaj, może oprócz geografii, ale jakoś damy radę. Mgła na zewnątrz jest niesamowita. Chciałabym zostać dłużej w domu, poczytać książkę, spotkać się z chłopakiem.. Tak, brakuje mi tego..


A kto tu się tak pilnie uczy? Hahahaha :D



Miłego dnia :)



9 komentarzy:

  1. Czasami tak bywa, że budzik nie dzwoni ;) Śliczny kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz uroczego kotka, mi też czas ucieka ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pytaj mnie.. zasypiam notorycznie, mam kilkadziesiąt spóźnień od września i łączę się z Tobą w bólu.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dżem dyniowo bananowy! <3
    ahhahaha też mam tak że nawet będe spóźniona ale post musi być!

    OdpowiedzUsuń
  5. twarożi uwielbiam pod każda postacią <3
    kociak słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Porywam kotka ! ;D Chociaż mam ich już 4 :P Jest przeuroczy :)
    Dżemik brzmi wspaniale, :) Wszystko co z bananem kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zdarza się każdemu :) a to z kotem - no skąd ja to znam :D

    OdpowiedzUsuń