wtorek, 14 października 2014

32. Brak internetu



Przepraszam, że tak późno dodaję posta, ale brak internetu robi swoje. Akurat jak jest wolne.. Dopiero przed 15 minutami coś pękło i załączyli internet. Dlatego, z lekkim poślizgiem, dodaję śniadanie :)

kanapki z domową pastą fromage, ogórkiem kiszonym i kukurydzą


Jutro dodam Wam przepis na przepyszna, domową pasę fromage mojej Mamci. Uwielbiam ją, szczególnie z dużą ilością czosnku :) Dzisiaj leniwy dzień, trochę nauki, geografia nauczona, więc jest okej. Liczę na to, ze dzisiaj położę się w końcu wcześniej spać. Jestem taaaaaka niewyspana. Potrzebuję długiego weekendu, zdecydowanie! A teraz lecę, bo muffinki dyniowe właśnie się upiekły, a za chwilę do lekarza i do babci :D


A oto nasze tegoroczne zbiory. Prawda, że piękne? :)


Miłego popołudnia :)





5 komentarzy:

  1. ale zbiory, podzielisz się jedną dynią? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zaciekawiłaś mnie tą pastą. z niecierpliwością czekam na przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wazne kiedy fajnie , że jesteś <3! Ale zbiory :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze zbiorów najbardziej podoba mi się winogrono :D Daj trochę! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że ktoś też tu snu potrzebuje jak ja :)
    podziel się muffinkami :)

    OdpowiedzUsuń