piątek, 31 października 2014

49. Wybaczcie..



..za to, że ostatnio tak zaniedbuję tę stronę.. Cały tydzień nie miałam czasu, tyle nauki :c Dzisiaj też nie wyszukane śniadanie, bo spieszę się na pociąg, a po za tym pustki w lodówce :c


kanapki z serkiem naturalnym, z dżemem śliwkowym i dyniowo-bananowym, mandarynki



Wczoraj wieczorem chwilkę z J. <3 Dzisiaj w szkole Halloween. Ja osobiście nie obchodzę tego święta. No cóż. W szkole nie mam dzisiaj ciężkiego dnia. Tylko kartkówka z pp, która jest prosta. Damy radę. Dziś już piątek. Po szkole obiecuję, że nadrobię zaległości tutaj. Jeszcze raz za nie przepraszam :c. Potem do kosmetyczki, a wieczorem pomagamy mamie w kuchni, co chyba podczas świąt lubię najbardziej :D




Miłego dnia! :)








8 komentarzy:

  1. Mandarynki! Jak ja dawno ich nie jadłam *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. nic tak nie zbliża jak wspólne gotowanie :) miłego wieczorku zatem!

    OdpowiedzUsuń
  3. chcę takie śniadanko! ♥
    miłego wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszędzie te mandarynki a u mnie w sklepie ich nie ma ;p;p Ja chcę :D Jak możecie nimi tak kusić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta kanapka z dżemem dyniowo-bananowym wygrywa wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń