czwartek, 30 października 2014

48. Twarożkowe kanapki





Z racji świeżego chlebka, pozostałości z ostatniego cynamonowego twarożku dzisiaj takie a nie inne kanapki. Szczerze? Polecam <3


kanapki z cynamonowym twarożkiem, dżemem dyniowo-bananowym, jabłko



Wczorajsza wycieczka bardzo udana, tylko szkoda, że było tak zimno :c Chyba wszyscy przemarzliśmy na kość, stąd ten dzisiejszy katar i ból gardła. Dzisiaj w szkole ciężko.. sprawdzian z polskiego, którego nieco się obawiam, chociaż dużo się na niego uczyłam. Kartkówka z matematyki, tego nie skomentuję. Matematyka i ja to dwie różne skrajności, zdecydowanie. I wiem, że już nigdy się z tą panią nie polubię, grrr.. Wieczorem widzę się z J., bo weekend w rozjazdach na cmentarzach. Lubię święto Wszystkich Świętych. Jest tak magicznie. Szczególnie wieczorem, kiedy to zawsze idę na spacer na cmentarz i oglądam połyskujące, różnobarwne światełka dookoła. Lubię wspominać, wracać pamięcią do chwil, które już były i nigdy nie wrócą. Lubię. Bardzo lubię. :)


Czo ten koteł? :D



Miłego dnia :)






10 komentarzy:

  1. Niestety na cmentarzach w ciągu ostatnich lat pojawiły się budki z jedzeniem (gofry, lody itd.) i stosika z różnymi zabawki (chodzące pieski xD). Dlatego według mnie sporo straciło na swojej "magii".
    Chodź spacer wśród zapalonych zniczy to jeden z najpiękniejszych widoków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog powoli zaczyna mi się kojarzyć z kanapkowymi inspiracjami :D
    trzymam kciuki za sprawdziany! skup się, myśl pozytywnie, a wszystko się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, widok cmentarza z zapalonymi zniczami o zmroku jest czymś tak bardzo magicznym, uwielbiam spacerować i oglądać te migoczące światełka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmm... pyszności! aż cieknie mi ślinka!

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim roku zajadłam się cynamonowym twarożkiem z mandarynkami, pyszności! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze? Narobiłaś mi ochoty na takie kanapki! :)
    Koteł!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje kanapeczki zawsze takie apetycznee <3

    OdpowiedzUsuń
  8. dżem dyniowo-bananowy? o jaaa, cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie spacer wieczorem po cmentarzu to domowa tradycja :) ten dżem to ciągle mnie zachwyca :D

    OdpowiedzUsuń