niedziela, 24 sierpnia 2014

3. Znowu to samo


Dzisiaj na śniadanko jadłam to samo co wczoraj z braku pomysłu na cokolwiek innego. Postanowiłam, że czasem będę dodawała tutaj posty obiadowe i moje kolacje. Może macie dla mnie jakieś pomysły na ciekawe śniadania? Chcę nauczyć się jeść, smakować od nowa. Czytam Wasze blogi i z całego serca zazdroszczę tych wszystkich wspaniałych przepisów. Mam nadzieję, że ten blog pomoże mi się otworzyć na takie rarytasy :) Będę też pisała sobie jakieś miłe i motywujące hasła, dzięki którym będę w dobrym nastroju. Zachęciła mnie do tego Wiktoria, którą serdecznie pozdrawiam!
Moi kochani rodzice mają dzisiaj swoją rocznicę ślubu i z tego miejsca życzę im wszystkiego co tylko najlepsze i każdemu człowiekowi na Ziemi, takiej miłości jaką się darzą! 


kanapka z chlebem razowym ze słonecznikiem, serem żółtym mierzwionym, pomidorem, herbata zielona o smaku ananasa


A tutaj mamy nasze bułeczki ze śliwką, które wyszły podobno obłędne! Wyglądają tak dobrze, że chyba sama spróbuję. :) 

drożdżowe bułeczki ze śliwką oraz cynamonową kruszonką


Mam piękne, zdrowe paznokcie.



2 komentarze:

  1. Malutkie to Twoje śniadanko, ale uśmiech na twarzy się pojawia, że zjadłaś choć tyle. Samo podjęcie walki wymaga nie lada odwagi i siły i jest chyba najtrudniejszym krokiem... Trzymam za Ciebie kciuki! I na pewno będę zaglądała tu codziennie, żeby monitorować postępy i wspierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Jesteś dla mnie inspiracją i nawet nie wiesz jak się cieszę, kiedy mój blogowy idol odwiedził mój profil. Dziękuję i będę starała się dać radę! Pozdrawiam :)

      Usuń