czwartek, 25 września 2014

14. Oczyszczanie



Dzisiaj postanowiłam oczyścić lodówkę z otwartych składników, aby nie trzeba było ich wyrzucać. Zorientowałam się, że całkiem sporo tego, ale mój wybór padł na prostą kanapkę z serem białym, serkiem wiejskim i domową czekośliwką! Wybór był bardzo trafny :D


kanapki z serkiem wiejskim, serem białym, domową "Nutellą ze śliwek"



Pycha! Było mi chyba potrzeba czegoś słodkiego. Myślę, że jeszcze co najmniej 3 dni zajmie mi takie oczyszczanie lodówki, bo nie powiem, ale trochę się tego nagromadziło. A przecież jedzenia wyrzucać nie wolno! 
Dzisiaj w szkole będzie dość luźny dzień, tylko sprawdzian z chemii z materiału z całego gimnazjum. Troszkę się boję, dlatego czy mogę Was prosić o kciuki? Będę wdzięczna! 
A co do dyni, to wczoraj wieczorem razem z mamą przygotowałyśmy dynię i cukinię na placuszki! :)
Mam nadzieję, że i tym razem będzie pysznie :)



Ten dzień będzie dobry! :)




1 komentarz:

  1. czekośliwka <3
    nominowałam Cię do zabawy, szczegóły u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń