piątek, 26 września 2014

15. Oczyszczania ciąg dalszy + 7 faktów o mnie :)



Dzisiaj, mam nadzieję, ostatni dzień oczyszczania lodówki. Znalazłam serek, który jadłam jak byłam mała, bez przerwy. Fajnie było powrócić do tego smaku, smaku dzieciństwa, beztroski. 


kanapki z serkiem wiejskim, sałatą ogórkiem, pomidorem i kiełkami brokuła



Dzisiaj mam na 10 :) Kończę o 13. Żyć nie umierać. Wieczorem jadę przedostatni raz do psychologa i potem widzę się z Misiem. Ten dzień będzie dobrym dniem :)



A ja zostałam nominowana do napisania 7 faktów o sobie przez Hanię <3 Dziękuję :*


1. W tym roku poszłam do liceum, na profil biologiczno-chemiczny i jestem bardzo zadowolona z tej decyzji.
2. Mam bardzo dużo znajomych, moja pani doktor mówi, że ludzie lgną do mnie, bo jestem otwarta na wszystkich i nikogo nigdy nie odtrącę.
3. Nie jem słodyczy.. mam ten strach przed nimi po chorobie.. Aczkolwiek lubię dania na słodko typu makarony z serem, czy owsianki + do tego KONIECZNIE zielona herbata! 
4. Mam młodszą o 5 lat siostrę, z którą cały czas się kłócę, ale zawsze stajemy w swojej obronie, nie wyobrażam sobie bez niej życia.
5. W przyszłości pragnę zostać dietetykiem, ponieważ lubię czytać o wpływie żywności na człowieka oraz porównywać produkty.
6. Moim chyba ulubionym zespołem jest happysad, chociaż nie ograniczam się tylko do tego rodzaju muzyki, słucham praktycznie wszystkiego.
7. Mam cudownego chłopaka, z którym jestem już 8 miesięcy. Jesteśmy dla siebie jak najlepsi przyjaciele, wspieramy się, kochamy, śmiejemy, każdą wolną chwilę spędzamy razem. Bardzo Go kocham <3


ja nominuję : Julu$, jar of milk :) Miłej zabawy :D



Have a nice day! :)



2 komentarze:

  1. fajnei tak dowiedzieć się o Tobie więcej :))
    jest symaptyczną osobą :)
    ejj, ja też chce mieć taki plan co ty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. miło dowiedzieć się kilku rzeczy o Tobie ;))
    też uwielbiam happysad!

    OdpowiedzUsuń