poniedziałek, 29 września 2014

18. Jabłko i więcej jabłka



Dzisiaj czuję się strasznie ciężko.. w nocy miałam myśli, które towarzyszyły mi w całej chorobie. Nie chcę już do tego wracać.. za dużo przeszłam, zrobiłam zbyt duży krok na przód, żeby się teraz cofnąć, zawrócić. 


owsianka gotowana z jabłkiem i cynamonem, podana z musem jabłkowym, jabłkiem i cynamonem



Dzisiaj stwierdziłam, że skoro już jesień, no to czas zabrać się za jabłka. Pomimo mojego złego humoru, owsianka smakowała pysznie. A smaki jabłko-cynamon przynoszą mi na myśl święta. W sumie to już bardzo niedługo. Dziś do szkoły na 8, ale kończymy o 12:25, więc w sumie jakoś zleci, tym bardziej, że dzisiaj mamy zdjęcia klasowe. Pewnie znowu wyjdę jak paszczur, bo jestem bardzo niefotogeniczna. Za oknem Ziemia powoli budzi się do życia.. za to ja nie mam ochoty na nic.. Wszystko się psuje..



Widok z mojego okna.. Magicznie, prawda? 




"czasem chciałabym zostawić to wszystko i ta głupia nadzieja, że mam coś jeszcze do załatwienia"





4 komentarze:

  1. zdjęcie fantasyczne *-*
    ale kochana nie możesz się podwać, walcz bądź silna!
    pomyśl ile już dokonałaś, nie warto tak rzucić to wiatr!
    tzrymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście magicznie, ja mam widok na drugi blok ;<

    OdpowiedzUsuń