sobota, 6 września 2014

8. Wracam.



Postanowiłam powrócić do świata bloga, chociaż zdaję sobie sprawę, że nikt go nie czyta, to stwierdziłam, że będę go pisała chociażby tylko dla siebie. 
A przez ten czas miałam parę chwil do namysłu i doszłam do wniosku, że jeżeli chcę być kiedyś dietetykiem to sama muszę dawać przykład innym przez to jak się odżywiam. A więc nadszedł czas na pierwszą owsiankę w moim życiu :)


Owsianka z jogurtem naturalnym, bananem i winogronami 



I stwierdzam, że owsianka to chyba moje ulubione śniadanie! Mniam, jaka ona jest pyyyyyszna! Cieszę się, że udało mi się przekroczyć kolejną granicę, której się obawiałam. Jestem z siebie dumna. 
A wracając do teraźniejszości to zaczęła się szkoła. Dla mnie nowy etap w życiu, ponieważ jestem w pierwszej klasie liceum ogólnokształcącego. I podsumowując pierwszy tydzień szkoły jestem bardzo zadowolona ze swojego wyboru. Mam (chyba pierwszy raz w życiu) świetna wychowawczynię i ekstra klasę, z którą cały czas jest śmiesznie i wszyscy razem się bardzo dobrze dogadują. Co prawda jest to najlepsze liceum w mieście i jedno z najlepszych w kraju, toteż obawiam się prawdziwej nauki. Ale mimo wszystko mam nadzieję, ze dam radę! Dzisiaj prawdopodobnie jadę z chłopakiem na dyskotekę także liczę na to, że się wybawię. Trzymajcie się!



Mam super klasę! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz