poniedziałek, 13 października 2014

31. Ryż



A raczej płatki ryżowe na mleku podane z jogurtem. Czyżby moja nowa miłość? ];-> Pewnie tak. Delikatne, puszyste płatki ryżu idealne na rozgrzanie, a tym bardziej na poniedziałek, kiedy to jest największy problem ze zwleczeniem się z łóżka..


płatki ryżowe na mleku podane z jogurtem, bananem, winogronami, dżemem dyniowo-bananowym


I ten ból, że każdy jeszcze sobie śpi a Ty musisz iść do szkoły :c No cóż.. Na szczęście mamy luźne lekcje, tylko kartkówka z francuskiego (proszę, trzymajcie za mnie kciuki!), potem akademia. Możliwe, że wrócę wcześniej, a przynajmniej mam taką nadzieję. Po południu różaniec ulicami naszej miejscowości. Lubie te procesje, drogi krzyżowe, różaniec, bo wtedy jest tak magicznie. I jest czas, żeby pomyśleć. Zauważyłam, że ostatnio bardzo dużo myślę, szczególnie o rzeczach, o których tak bardzo chciałam zapomnieć. One wracają. Nie wiem czy stety, czy niestety. Wracają, a ja nie umiem nad tym zapanować. 
Ja biegnę już na pociąg, ale tak jak chcieliście dodaję zdjęcie jednego ze słoiczków, od wczoraj mojego najlepszego dżemu dyniowo-bananowego :) (na zdjęciu dżem z dodatkiem rodzynek).


Mniami! <3



Miłego dnia! :)




13 komentarzy:

  1. Dla takiego śniadania warto się z łóżka wygrzebać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki Bogu, że ja mam wolne :D
    ja też należę do fanów płatków ryżowych - są pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę słoiczek tego dżemu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O i jeszcze z rodzynkami? Toż to cudowności (:

    OdpowiedzUsuń
  5. chcieliśmy też przepis nie tylko zdjęcie <3 !

    OdpowiedzUsuń
  6. po przepis odsyłam do poprzedniego posta :D

    OdpowiedzUsuń
  7. przepysznie zaczęłaś ten poniedziałek :)
    a drogi krzyżowe wioskami też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. smaczny początek tygodnia :) o jejku, jeszcze taki z rodzynkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten dżemik dyniowo- bananowy to musi być pychota!

    OdpowiedzUsuń