wtorek, 21 października 2014

39. Manna owoce leśne



Dzisiaj prosto, bez kombinacji, nie potrzebnych komplikacji. Mam ciężki dzień, a spanie 4 godziny to jak dla mnie zdecydowanie za mało. Dlatego pyszna prostota sama w sobie.


kasza manna zmieszana z jogurtem owocowym, podana z bananem i granatem


Kolejny ciężki dzień się szykuje. Historia, WOS, WOK, polski.. no cóż trzeba dać radę. To przecież tylko jeden dzień. Jutro do kina na film "Bogowie". Całą klasą. Dzień wolny o zajęć, a przynajmniej tylko w części, bo mamy 3 pierwsze godziny. Będzie fajnie :> 
Dzisiaj to już ten dzień. Ten dzień, na który czekam z niecierpliwością już od jakiegoś czasu.. Powiem szczerze, że się tego obawiam. Jest mi ciężko na myśl, że to może się powtórzyć. Ja już wtedy sobie rady nie dam. Nie jestem na tyle silna. Przepraszam. Moja cierpliwość też ma swoje granice. Wydaje mi się, że i tak długo to znoszę. Ale czego nie robi się dla przyjaciół? 


Nowy storczyk :D tak jakoś podoba mi się to zdjęcie. 


Miłego dnia! :)



10 komentarzy:

  1. Pyszna prostota, masz absolutną rację. :)
    Oby w ten ważny dzień wszystko poszło tak, jak chcesz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuku, żeby wszystko Ci się poukładało :*
    Manna z takimi dodatkami musiała być pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham storczyki, sama mam 7 w swoim pokoju- tak, to już obsesja :D
    Jesteś silna i nie daj sobie wmówić że jest inaczej, trzymam kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam do klubu wielbicieli storczyków, moje parapety zdobi ich 5 :D
    Uwierz w to że jesteś silna, dasz radę ze wszystkim ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. śniadanie pyszne ! :D
    powodzenia w szkole :)
    wytrwałości :*

    OdpowiedzUsuń